sobota, 18 września 2010

O ECHU (ALE NIE TAKIM OD "ECHO" TYLKO TAKIM OD "ECH..."

Ech... powiem tylko krótko że nie ma nas, bo ostatnio czego się nie tkniemy to się piepszy. Wojtek miał pojechać na klinikę jeździecką prowadzoną przez Kyrę Kyrklund, bilet kupiony, wszystko gotowe… i nie pojechał. Dziś mieliśmy być razem z psami na rewelacyjnych końskich zawodach i serii wykładów z zakresu jeździectwa naturalnego w Zbrosławicach i... i dupa za przeproszeniem! Jutro czeka nas  (dla odmiany) psia wystawa klubowa… zastanawiam się tylko, co tym razem się stanie i nie dotrzemy… grrrr… idę sobie potupać nóżką obutą w gumofilca  (w gumofilc?)  i pozaciskać piąstki ze złości. A no i jeszcze zrobię się czerwona na uszkach i policzkach jak burak! Burak ćwikłowy! Tylko jeszcze nie zdecydowałam która odmiana. Zastanawiam się pomiędzy Czerwona Kula NEO a Wodan Beyo Zaden, ale ta druga raczej nie, bo napisali że jest mocno plenna, a ja z plennością, to raczej mam nie po drodze. Z resztą Czerwona Kula NEO brzmi lepiej, bo jest NEO, a teraz podobno dobrze jest być NEO.
Serdecznie pozdrawiam,
Czerwona Kula NEO ;)

6 komentarzy:

  1. Kochana a co za złośliwości losu was spotkały?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia dla miłośników zwierząt! Podoba mi się u Was. Jedno ale... Na tych kropeczkach tekstu nie widać! Czytać trudno!

    OdpowiedzUsuń
  3. A szkoda,że nie dotarliście do Zbrosławic, bo mielibyście okazję zapoznać moją mamę i jej Macebę :) http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,8397979,Co_potrafi_kon_szkolony_nie_za_pomoca_bata__ale_rozumu.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie udało nam sie być na żadnej wystawie ostatnio, ale gratuluję sukcesów:)
    Ślub za to...bajeczny:)
    Pozdrawiam
    Ania Wojtek Cantos:) i dwa czarne nosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga! Nie bądź świnia! Ola wrzuciła kilka newsów, a Ty co? Gdzie nowiny mafii żydowskiej, no gdzie się pytam? Chyba Ty chcesz, ja widzę, by Karolek wpadł w odwiedziny do Lolka i zmotywował Cię do pisania regularnego? No! Zatem brać się za robotę! Migiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Folkmyself, wszystkie mnie spotkały:/ Normalnie co rusz, to się coś waliło.Już zaczęłam sama ze sobą robić zakłady, co następne szlag trafi:/ Dobrze,że już przeszło:)
    ewarub, poprawiłam już, mam nadzieję,że teraz już lepiej:) też pozdrawiamy:)
    Aga, wieeeeeeeeem:):)Nieskromnie powiem,że wywiad nam doniósł,że Mama oraz Maceba zrobiły ogromne wrażenie, a były i głosy,że właściwie to tylko na nie warto było patrzeć bo zaprezentowały się świetnie, bo reszta wypadła blado:) Ściskamy Was mocno a Macebę najbardziej:):)No i chylimy czoła za udział w przedsięwzięciu:)
    Ania, mam nadzieję,że się na którymś z blogów zdjęć doczekamy;) PS Zaklinałam Wam pogodę prze parę dni, mam nadzieję,ze podziałało;)

    Ania,TAK! Dawać tu Karolka! i Maniutka! Furia mówi,że jej białego wilczaka brakuje! Bez białego wilczaka to nie jest życie!

    OdpowiedzUsuń