czwartek, 1 stycznia 2009

LIST DO REDAKCJI


Droga Redakcjo „Przyjaciółki”!
Zawsze myślałam, że jesteśmy z Wojtkiem dobrym małżeństwem. Jednak to, co wydarzyło się w czasie ostatnich przygotowań do Świąt, stawia pod znakiem zapytania nasz dalszy związek… Otóż - droga Redakcjo - on mnie już chyba nie kocha. Nie rozumiem, dlaczego tak się stało… Zawsze byliśmy taką przykładną parą… dobrą i zgodną… myślałam, że jest mu ze mną dobrze. Sprzątałam mu i gotowałam… liczyłam, że to doceni. On jednak, najwyraźniej nie jest szczęśliwy. Skąd moje przypuszczenia? Otóż robiliśmy przed świętami ozdoby choinkowe. Ja zrobiłam np. takie:














































a on zrobił takie:























I takie:
























Droga Redakcjo, jestem zrozpaczona i nie wiem co  zrobić! Poradźcie proszę!
Wasza stała czytelniczka A.

6 komentarzy:

  1. Droga A, Twoje przypuszczenia są napewno podstawne :) To straszne ! Napewno ma kochankę zapewne młodsza... eh i to pewnie ma ją pod nosem.... i czmycha do niej czasami obsypując ją prezentami....to napewno iluzja!!!!
    NataszkaR

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana czytelniczko A.
    Na podstawie zebranych przez Ciebie dowodów i dostarczonych do naszej redakcji, my tu pracujący nie mamy złudzeń: TAK, ZDRADZA CIĘ!Lepiej poznać najgorszą prawdę niz życ w ILUZJI.Twoje zycie na pewno nie będzie juz usłane CEKINAMI lecz ŻABAMI, ale to nie zmienia faktu, że drogoC(Z)ENNA miłość upadła. Przykro nam, współczujemy Ci.
    Nie wpadaj jednak w FURIĘ,pomyśl lepiej, że w Rabce czeka na Ciebie niejaka Joanna Wó, która jak wiemy z dobrze poinformowanych źródeł, dusponuje całą filmoteką" BOLKA I LOLKA". Wystarczy p postu przyjechać i wspólnie obejrzeć, a świat nabierze nowych barw!
    Pozdrawiamy i czekamy na ciag dlaszy tej dramtycznejhistorii miłosnej.

    RADAKCJA " Przyjaciółki", Kącik : "Wszystko przez te święta"

    OdpowiedzUsuń
  3. Nataszko, wiele bym zniosła,ja jestem w stanie zrozumieć, że młodsza atrakcyjniejsza...ALE ŻEBY Z NIELETNIĄ?!W końcu Iluzji do osiemnastki jeszcze daleeeeeko:)Toż to za to kryminał grozi;)
    Aga Wó.

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Redakcjo!
    Teraz nie mam już złudzeń...ON KOGOŚ MA! Nie jestem jednak pewna, czy Wasze sugerowane "środki zaradcze' odniosą skutek...Nooooo chyba,że zamienimy Joannę na małą Zuzannę Wó. wtedy sukces gwarantowany:)
    Aga Wó.

    OdpowiedzUsuń
  5. A moze to nie zdrada a przytruł się masą solną robiąc ozdoby choinkowe?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Możliwe! Ewentualnie nawdychał się tej farby olejnej co to nią malował tą masę solną;)

    OdpowiedzUsuń